štvrtok, 22. decembra 2016

Chudneme do svadobných šiat

Od svadby vás delí už len niekoľko dní, prípravy sú v plnom prúde, no vy ešte stále nie ste úplne spokojní so svojou postavou? Máte pocit, že bez nejakého kila či dvoch budete vo svadobných šatách vyzerať lepšie? V prvom rade je dôležité si uvedomiť, že druhí nás vnímajú presne tak, ako sa vnímame my samy. Ste krásnou bytosťou, ktorá už čoskoro vstúpi do manželstva s milovanou osobou a spoločne spečatíte svoju lásku...No ak napriek tomu cítite, že tukové vankúšiky na bruchu sú väčšie ako by ste chceli, dovoľte, aby som vám poradila niekoľko trikov, ktoré vám pomôžu dotiahnuť všetko do dokonalosti.

Hlad je len prezlečený smäd
Ľudské telo je tvorené asi zo 70% vody, preto aj každá bunka potrebuje na svoju existenciu dostatok vody. Ak teda máte chuť na niečo malé, skúste vypiť pohár vody a počkať minimálne 5 minút, budete prekvapení ako rýchlo sa chuť maškrtiť vytratí.

Vyspite sa do štíhlosti
Spánok je dôležitý pre množstvo procesov v ľudskom tele, dokáže dokonca ovplyvňovať aj nás apetít. Hormóny zvané leptín a ghretín sú zodpovedné za pocity hladu a sýtosti. Pokiaľ je medzi nimi rovnováha všetko funguje tak, ako má. Problém však nastáva pri nerovnováhe týchto hormónov, ktorá môže byť spôsobená práve nedostatkom spánku. Jednoducho povedané, energiu, ktorú nezískame spánkom si telo dopĺňa jedlom.

Pozor na kalórie
Britská odborníčka na výživu Helen Bondová prišla s nápadom ako ľuďom lepšie objasniť koľko kalórii obsahujú jednotlivé potraviny. Na tanier poukladala vždy presne 100 kalórii. Medzi fotkami nájdeme strapec hrozna s jablkom, malý kúsok syra, 4 broskyne, vajce a kúsok hrianky či kopček vanilkovej zmrzliny. Čo myslíte, ktorý tanier vás zasýti viac?

Nezabúdajte na raňajky
V súčasnej dobe veľmi rozšírený trend rýchlych, malých alebo žiadnych raňajok, je žiaľ skôr marketingovým ťahom, ktorý štíhlej línii ani trošku nepomáha. Po celej noci bez jedla je naše telo vyčerpané a hladné. Metabolizmus sa počas spánku spomalil na úsporný režim a dostatočne výživné raňajky nám pomôžu ho opäť naštartovať tak, aby mohol správne fungovať po celý deň. Pohár vody pred jedlom pomôže odstrániť nečistoty z tráviaceho traktu a pripraviť žalúdok na príchod stravy.

Cvičenie ako zábava
Cvičenie nemusí byť len o hodinách strávených v posilňovni dvíhaním ťažkých činiek a makaním na bežiacom páse. Vyberte si niečo, či vás bude baviť a budete sa pri tejto činnosti cítiť dobre. Rôzne druhy tancov, pilates či zumba sú ideálnym miestom na spoznanie nových ľudí. Okrem toho budete mať možnosť si čo-to natrénovať na novomanželský tanec. Ak vás trápi nedostatok času, cvičte doma. Vytvorte si súbor cvikov, ktoré budete robiť každý deň pri televíznych novinách či svojom obľúbenom seriály.

Staré dobré diéty
Ak vám do svadby ostáva naozaj už len niekoľko dní, potrebujete niečo čo naozaj zafunguje. Prichádzajú na rad diéty. Na výber ich máte neskutočné množstvo, pričom schudnúť môžete až 5 kíl do týždňa. Nevýhodou je azda len jojo efekt, ktorý sa ale v našom prípade dostaví až po veľkom dní D.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára